بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/19 - 16:06
  • - تعداد بازدید: 110
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای شناسایی کانون ها و انجمن های مردمی نخبه پرور

همکاری انجمن مخترعین با بنیاد نخبگان مازندران در راستای استفاده بهینه از ظرفیت مخترعین برگزیده بنیاد ملی نخبگان در استان

در راستای استفاده بهینه از ظرفیت مخترعین برگزیده بنیاد ملی نخبگان در استان مازندران، انجمن مخترعین کشور آمادگی لازم برای همکاری با بنیاد نخبگان استان را دارد.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان مازندران:

 انجمن مخترعین کشور و بنیاد نخبگان استان مازندران با هدف شناسایی و حمایت از اختراعات برگزیده با یکدیگر همکاری خواهند داشت. دکترمحمد آزادبخت رئیس بنیاد نخبگان مازندران در این خصوص گفت: مخترعین طبق شیوه ­نامه حمایت از اختراعات (طرح شهید فخری زاده) مورد ارزیابی قرار می گیرند و افراد منتخب در سطوح مختلف از پشتیبانی های بنیاد ملی نخبگان بهره مند می شوند. در همین راستا و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت مخترعین برگزیده، بنیاد نخبگان مازندران با همکاری انجمن مخترعین، شرایطی را برای حمایت از اجتماعات نخبگانی و ایجاد شبکه های مخترعین در استان فراهم خواهد نمود.

 دکتر سید علی هاشمی رئیس انجمن مخترعین کشور نیز اعلام داشت که این انجمن به عنوان یک نهاد مردمی نخبه پرور، در حال حاضر ۱۳۵۰ مخترع را تحت حمایت قرار داده است و در نظر دارد تا در اواخر سال جاری طی مراسمی از اختراعات برتر کشور تقدیر بعمل آورد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اختراعات و ساخته ­های مخترعین استان و کشور می تواند نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه­ ای در ایجاد کسب کارهای فناورانه ایفا نماید. مخترعین گرامی می توانند از طریق سایت انجمن به نشانی www.irinventors.ir  از حمایت های انجمن مخترعین کشور بهره مند گردند.

انجمن مخترعین کشور نخستین و تنها سازمان علمی و تخصصی مردم نهاد در کشور است که جهت رسیدگی و پیگیری امور مخترعین از سال ۱۳۸۵ و بر اساس قانون تشکیل یافته و پروانه فعالیت خود را از وزارت کشور با امضاء وزیر کشور اخذ نموده است.

 

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 169203
کلمات کلیدی
مدیر مازندران
خبرنگار

مدیر مازندران