بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/25 - 22:03
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدیدکننده: 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جلسه هیئت اندیشه حوزه سلامت

جلسه هیات اندیشه ورز سلامت و یزشکی نخبگان مازندران درساختمان معاونت تحقیقات و فناوری د اتشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان مازندران:

جلسه هیات اندیشه ورز  سلامت و یزشکی نخبگان مازندران با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، رییس بنیاد نخبگان استان  از اعضای هیات  اندیشه ورز در سالن رازی معاونت برگزار شد. ابتدا دکتر ابراهیم نژاد معاون تقیقات و فناوری سخنانی پیرامون استفاده از نخبگان و استفاده از ظرفیت های استانی جهت همکاری های تحقیقاتی و در نهایت بهره مندی بیشتر مردم از این تحقیقات اثر گذار ارائه کردند.

دکتر ابراهیم نژاد گفت رتبه ایران در زمینه تحقیقات اثر گذار امسال از 15 ام به 16 ام افت پیدا کرده است که مستلزم تلاش و پیگیری های لازم در جهت ارتقا و کیفی سازی تحقیقات می باشد.

در ادامه دکتر آزاد بخت رییس بنیاد نخبگان در خصوص حمایت از هئیت های اندیشه ورز توسط بنیاد ملی نخبگان که در نهایت هدف حل مسئله خواهد بود و اینکه ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم که تحقیقات در حال انجام است در زمینه سلامت تأثیر گذار بوده و در نهایت منجر به ارائه مقاله ، داده، روش و اطلاعاتی شود ( در سطح ملی و بین المللی ) و در نهایت منجر به ارتقاء جامعه در باره آن موضوع ایجاد اثرات بهتر و ملموس تر در جامعه شود.

دکتر محمدعلی عنایتی دبیر هیئت اندیشه ورز سسلامت و پزشکی سخنانی در مورد استفاده از ظرفیت نخبگانی برای حل معضلات استان و کشور، مدیریت دقیق تر حاکم بر عرصه پژوهش، ارائه تعداد استاد علمی تولید شده تجمعی براساس سایسگو و چگونگی تأثیر گذاری تحقیقات انجام شده روی حفظ و ارتقاء سلامت باشد ارائه کردند. وی افزود: هدف و وظیفه اصلی ما در وزارت بهداشت حفظ و ارتقاء سلامت بوده و کمک از این هئیت به عنوان یک هسته فکری یا اتاق فکری جهت سوق به سمت مدیریت تحقیقات می تواند راه گشا باشد.

 در پایان  نشست هر یک از اعضای هیات علمی در جهت تاثیر گذاری بیشتر تحقیقات نظرات را ارائه دادند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 171342
کلمات کلیدی
مدیر مازندران
خبرنگار

مدیر مازندران