بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/25 - 21:50
  • - تعداد بازدید: 74
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با سفر ریاست جمهور محترم به استان مازندران

برگزاری میز خدمت در بنیاد نخبگان استان مازندران

برنامه دیدارچهره به چهره نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح ابتکاری ملی خدمت میدانی که بنام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است در بنیاد نخبگان مازندران صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان: 

 اعلام برنامه میز خدمت بنیاد نخبگان استان مازندران:

رئیس بنیاد نخبگان مازندران اعلام کرد: در قالب برنامه های مردم محور سفر ریاست جمهور به استان، مهدی رمضانی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی معاونت علمی و فناوری به عنوان نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری و عیسی کوه فلاح به عنوان نماینده تام الاختیار بنیاد ملی نخبگان از روز 26 اردیبهشت 1403 در بنیاد نخبگان استان مستقر می شوند و ضمن دیدار چهره به چهره با مستعدان برتر، نخبگان، فناوران، مدیران و اعضای شرکت های دانش بنیان با آنان گفتگو می کند و در جریان نیازهای آنان قرار می گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان افزود: برنامه دیدار نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح ابتکاری ملی خدمت میدانی که بنام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است صورت می گیرد. وی تاکید کرد: دریافت مستقیم خواسته های نخبگان و فناوران و بررسی نحوه کمک به حل مشکلات آنان و استفاده از منابع معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان به منظور خدمت به نخبگان و فناوران استان و مشارکت آنان در برنامه های توسعه زیست بوم نخبگانی و دانش بنیان از اهداف این دیدار است.

دکتر محمد آزادبخت بیان کرد: از نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی، دانشگاهی، فناوران و اعضای شرکت های دانش بنیان، صنعتگران، تولید کنندگان، سرمایه گذاران و همه کسانی که طرح یا ایده ابتکاری دارند و تقاضای آنان به نحوی با فعالیت های معاونت علمی و فناوری و یا بنیاد ملی نخبگان مرتبط است دعوت می شود در روزهای 26 تا 28 اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ به بنیاد نخبگان استان واقع در « ساری، بلوار آزادی، روبروی عمارت شهرداری، ابتدای خیابان شهید نوری » مراجعه نمایند و تقاضای خود را به صورت مستقیم به نماینده تمام الاختیار معاون رئیس جمهور ارائه دهند. آزادبخت عنوان کرد: تمام تقاضاهای این دیدار ثبت و به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن به آنان پاسخ داده می‌شود.

 
 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 171341
کلمات کلیدی
مدیر مازندران
خبرنگار

مدیر مازندران