بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/21 - 22:05
  • - تعداد بازدید: 33
  • - تعداد بازدیدکننده: 27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

حضور نخبگان علمی و قرآنی در برنامه زنده محفل انس با قران بر سر مزار شهید مدافع حرم حسن رجایی فر -بابل روستای کامی کلا

با حضور نخبگان علمی و قرآنی تحت پوشش بنیاد نخبگان استان مازندران برنامه زنده محفل انس قرآن در دارالقرآن ثقلین روستای کامی کلای بابل در فضایی کاملا معنوی و قرآنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان مازندران:

در راستای اجرای برنامه های فرهنگی معرفتی –هویتی و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و گرامیداشت شهید مدافع قرآن؛ اسلام و حرم برنامه زنده محفل انس با قرآن کریم با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان مازندران با حضور اساتید و نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر در دارالقرآنی(دارالقرآن ثقلین) که بنا به وصیت شهید حسن رجائی‌فر از شهدای مدافع حرم روستای کامی کلای بابل پایه‌گذاری شده است، برگزار شد. 

شهید رجایی‌فر از اهالی زحمتکش روستا، پس از سال‌ها کار و تلاش موفق به پس‌انداز مبلغی می‌شود و در نهایت با آن قطعه زمینی را خریداری می‌کند تا در ادامه با هزینه شخصی، بنایی در آنجا احداث شود که برای فعالیت‌های قرآنی مورد استفاده قرار گیرد و در همین اثنا او برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم شده و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود

پس از شهادت او بنای این مکان توسعه پیدا کرده و دارالقرآن ثقلین در آن افتتاح می‌شود که بنا به وصیت این شهید مدافع حرم، پیکر مطهر او نیز در همان مکان مدفون می‌شود

در این مراسم معنوی تعدادی از نخبگان علمی و قرآنی تحت پوشش بنیاد نخبگان استان مازندران حضور داشتند و از فضای معنوی این محفل قرآنی بهره لازم را بردند .

در این محفل قرآنی با تلاوت و اجرای زنده  احمد ابوالقاسمی و با حضور اساتیدی همچون علی‌اکبر ملکشاهی و محمدحسین سعیدیان از ساعت ۱۶ آغاز‌شد و قاریان بین‌المللی دیگری همچون قاسم رضیعی، محمدحسن موحدی، سید‌مصطفی حسینی نیز در آن به اجرای تلاوت  پرداختند.

معرفی شهید مدافع حرم  حسن رجایی فر

شهید حسن رجایی فر متولد ۱۳۵۴ متاهل و ۲ فرزند پسر به نام‌های محمد و امیر سجاد و یک فرزند دختر به نام مهدیه به یادگار گذاشته است.

پیکر پاک شهید حسن رجایی فر بعد چهار سال و پنج روز از شهادتش در منطقه خان طومان سوریه و در مبارزه با تکفیری‌های داعش به وطن بازگشت.

مازندران در نبرد خان طومان سوریه
۱۳ شهید برای دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرد که از این تعداد ۲ شهید بزررگوار حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل می‌باشند

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 173696
کلمات کلیدی
مدیر مازندران
خبرنگار

مدیر مازندران

تصاویر