بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/17 - 06:32
  • - تعداد بازدید: 80
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در ادامه اطلاع رسانی گسترده رویداد گفتاورد ملی نخبگان

نشست و دیدار رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران با رئیس و معاونین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

نشست دکتر محمد آزادبخت رییس بنیاد نخبگان استان مازندران با دکتر بهرام عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، معاونین آموزشی و پژوهشی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل :در ابتدای این نشست، دکتر عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور دکتر آزاد بخت گفت: یکی از سیاست های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، هدفمند کردن آموزش در جهت مهارت آموزی دانشجویان است. دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی، انتظار ورود به بازار کار را دارند. برای این که بتوانیم دانشجویان ماهر تربیت کنیم، باید آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز داشته باشیم، در راستای برنامه طرح تحول آموزش، در حال شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های استان برای ارتقای مهارت دانشجویان نیز هستیم و اخیرا بازدیدی از مرکز فنی حرفه ای بابل داشتیم و انشالله تعامل خوبی را با مرکز فنی حرفه ای استان در راستای ارتقای مهارت دانشجویان خواهیم داشت.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به موضوع بورسیه صنعتی اشاره کرد و گفت: بنیاد نخبگان در برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت در راستای جذب دانشجویان بورسه صنعتی هم از ورودی و همچنین دانشجویان در حال تحصیل می تواند بسیار اثرگذار باشد و در پایان درخواست کرد تا بنیاد نخبگان نشستی با اساتید دانشگاه داشته باشد تا اساتید با طرح های دانشگاهی بنیاد آشنایی بیشتری پیدا کنند.
دکتر عزیزالله گنجی با اشاره به اهمیت روحیه امید در بین دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان ما ظرفیت و توانمندی بالایی دارند، این وظیفه ما است که برنامه ریزی کنیم تا از این توانمندی ها بهره ببریم و آن را هدایت کنیم.
در ادامه‌ دکتر توکلی معاون آموزشی دانشگاه با اشاره اهمیت موضوع بورسیه صنعتی پیشنهاد داد تا با تشکیل جلسات و اتاق فکری در استانداری مازندران، تسهیلاتی برای شرکت های صنعتی به عنوان مشوق های جذب در نظر گرفته شود.
دکتر روزبه شفقت نیز با اشاره به پاره ای از  فعالیت های پژوهشی دانشگاه و همچنین طرح شهید احمدی روشن، بر حمایت از اساتید دانشگاه فعال در این طرح ها تاکید کرد.
سپس دکتر آزاد بخت بعد از ارائه اظهار نظر مدیران، با قدردانی از مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به اهداف بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد که عبارت اند از شناسایی، هدایت، حمایت و بهره گیری از توانمندی های نخبگان در راستای حل مشکلات و معضلات جامعه.

وی در ادامه به برگزاری رویداد گفتاورد ملی نخبگان اشاره کرد و تاکید نمود که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعنوان یکی از بزرگترین دانشگاه صنعتی تراز اول کشوربا دارا بودن اعضای هیات علمی بسیار قوی می تواند نقش بسیار مهمی در این رویداد ملی داشته باشد. وی ضمن تشکر ازمسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشروانی بابل  در اطلاع رسانی این رویداد مهم بیان داشت: ما انتظار داریم  این دانشگاه مهم شمال کشور، طرح ها و ایده های زیادی از سوی اعضای محترم هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  در سامانه این رویداد ثبت نام شود که این امرنقش بسزایی در حل مسائل و مشکلات مختلف در سطح استان مازندران خواهد شد. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 171750
کلمات کلیدی
مدیر مازندران
خبرنگار

مدیر مازندران

تصاویر